jQuery – naukę czas zacząć

Nim zdecydowałem się, że w pierwszej kolejności zacznę uczyć się jQuery miałem wiele wątpliwości, ba nie miałem pojęcia co lepiej wybrać. Pytałem znajomych osób, które są na pewno bardziej zaawansowane ode mnie i zdania były podzielone. Ostatecznie stwierdziłem, że skoro jQuery to biblioteka pod JavaScript, to tak na moje rozumowanie chyba najpierw trzeba znać coś co to tworzy… i w ten sposób jQuery..
No tak, ale z czego się uczyć ? Osobiście wolę książki, tylko dlaczego takie drogie.. Nim jednak będę chciał wydać pieniądze muszę się z tym zaznajomić. W poszukiwaniach pomógł mi wujek Google.
Po przeryciu całego Internetu ostatecznie znalazłem jQuery – to łatwe!. Kurs podzielony na kilka części w dość ciekawy sposób opisywany (bynajmniej pierwsza część). Jednak znając siebie to mi nie wystarczy, z racji, że lubię mieć tłumaczenie prosto idące do mojej głowy i stwierdziwszy, że polscy autorzy kursów itp. itd. nie są dobrymi „wyjaśniaczami” zasięgnąłem wiedzy po angielsku.. I tak znalazłem równie ciekawy i mam nadzieję skuteczny tutorial jQuery. Oby angielski nie sprawił trudności..

~ - autor: Mischief w dniu 27 Grudzień 2010.

Dodaj komentarz

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

